duminică, 26 septembrie 2021

Revarsari de MIR la M'rea Petru Voda


Acum am deschis calculatorul si pentru ca sunt abonat la ActiveNews.ro am gasit un articol de ieri 25 septembrie 2021 pe care al atasez aici:

https://www.activenews.ro/cultura-biserica-ortodoxa/Pentru-a-treia-oara-o-imagine-a-Parintelui-Justin-de-la-Petru-Voda-izvoraste-mir.-FOTOGRAFII-169578

Acest articol cu aceasta a treia revarsare de MIR din icoane sau tablouri ale Sfantului Parinte Justin Parvu m’a detreminat sa scriu si eu ceea ce am observat astazi.

Cand am intrat dimineata in Capela, dupa ce am aprins lumina si m’am inchinat ceva m’ia atras atentia la icoana Sfantului Parinte Justin Parvu; erau niste dungi care se intindeau pana pe rama de jos. Prima data am atins cu degetul ceea ce se prelingea pe rama; era ceva unsuros; untdelemn! Am dus degetul la nas dar cum din cauza rinitei pe care o am de zeci de ani nu mai detectez decat mirosuri tari(spirt, otet, alcool,etc), nu am mirosit nimic.

Am luat icoana in maini si am dat cu degetul pe acele urme; erau urme proaspete de ulei; am luat servetele si am sters pentru ca am zis ca poate sunt urme din primavara de cand am pus icoana cu Sfantul Parinte pe perete. Turui si eu pentru ca sunt coplesit. Nu am fost om toata ziua si nu sunt nici acum.

Am scris acestea pentru ca ” taina regelui se cuvine sa o pastrezi iar LUCRURILE lui Dumnezeu sa le VESTESTI”!

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu