sâmbătă, 18 mai 2024

Esti ''praf'' sau ''maimuta'' dupa cum vrei sa alegi


         Ieri am circulat cu duba cu diferite treburi si seara asez cheile de la duba si autoturism in acelasi loc si tot acolo si portmoneiele cu actele masinilor.

   Astazi dimineata am hotarat sa mergem la tara sa mai cosim iarba si pentru asta am luat cheile si pormoneul autoturismului caci duba e prea grea si are si marfa in ea. Cantam ceva inchinat Maicii Domnului cand ieseam cu masina din oras si vad o masina a politiei si un agent a'mi face semn sa opresc; cere certificatul de inmatriculare al  autoturismului si cand scotoceam prin pormoneu dupa el am constatat ca aseara am uitat sa pun in pormoneul autoturismului permisul si cartea de identitate.

   Exact actul care'l aveam in pormoneu a fost cerut de catre agentul de politie. Am plecat mai departe si am inceput sa multumesc Bunului Dumnezeu ca m'a pazit si ma ferit. 

   Am scris si cu alta ocazie ca NIMIC nu este intamplator; toate sunt ghidate de catre DEGETUL Bunului Dumnezeu; noi suntem cei care NU mai credem in GUVERNAREA Celui de Sus. Nu avem ochi sa VEDEM cum suntem ghidati de Tatal Ceresc exact asa cum noi ghidam pasii pruncului care incepe sa mearga . Punem totul pe seama ''coincidentei'' si cu asta am rezolvat totul. Am inventat tot felul de cuvinte care sa substituie referirea la CREATORUL nostru. 

   Nu vreau sa lungesc articolul; incercati macar de ''amuzament''(asa am spus si eu cand am decis sa deschid documentarul:

 200 de dovezi că Pământul nu este o sferă care se învârte

   Ni se ascunde INTENTIONAT existenta CREATORULUI pentru a ni se spune in fata ca suntem -la propriu- PRAF! Adica esti terminat de tot; nu'ti mai ramane decat sa ceri sa fii eutanasiat asa cum a inceput ''moda'' acum.

  Ori ne trezim ori chiar vom fi facuti P R A F ! ! ! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu