duminică, 2 iunie 2024

Un simplu strigat si ... VRAJA s'a spart

  

       

          Acum cinci minute am vazut la stiri cum un tanar de 19 ani s'a inecat in raul Olt.

https://www.gandul.ro/actualitate/imagini-cutremuratoare-cu-accidentul-de-skijet-de-pe-olt-fotbalistul-de-la-csm-slatina-filmat-in-timp-ce-se-lupta-sa-nu-fie-inghitit-de-ape-20222349


   Incerc sa relatez o intamplare din copilaria mea!

Satul natal este situat pe malul estic al raului Siret. Cred ca la varsta de 13 ani am avut curaj sa intru in apa raului si atunci am invatat sa inot cat de cat. A urmat examenul de treapta intai a anului scolar 1987-1988 care am sustinut'o la un liceu din Tecuci si in vara lui ''88 am mai mers la strandul orasului si am mai dobandit ceva experienta la inot.

   Dupa cinci ani eram din nou pe malul raului Siret adus de o intamplare nefericita din familia mea. Nu vreau sa scriu ca si atunci ca si in cazul acestui tanar oamenii aflati la fata locului doar priveau fara sa faca ceva concret; vreau sa relatez LUPTA ce se da pentru fierare suflet, LUPTA purtata de ingeri cazuti impotriva INGERULUI PAZITOR!

   Inotasem jumatate din latimea raului; eram in mijlocul apei; nu mai inotasem de cinci ani de zile; am obosit si am inceput sa dau haotic din maini; un gand rau m'a cuprins: ma inec! Intr'o strafulgerare mi'a trecut toata viata prin fata ochilor. Pentru cei ce citesc este doar un ''cliseu'' dar pentru cine a trecut prin astfel de situatii, experienta este la fel de palpabila cum iti pipai mainile sau picioarele.

   O soapta, mai bine spus UN IMBOLD interior ma indemna: ''striga AJUTOR'' iar in clipa urmatoare aparea gandul RAU: ''te faci de ras; stii sa inoti; poti! Mandria sau mai bine spus, URATORUL de oameni, DEMONUL!

   Cateva clipe indemnurile se succedau unul dupa altul. In clipa in care am strigat ''AJUTOR'' ceva ca un balon ce ma acoperea s'a SPART; o ceata, o pacla apasatoare s'a ridicat de pe mine; am prins curaj. Parca se ivise o lumina. Am strigat a doua oara si apoi si mai tare a treia oara. Mi'am recapatat puterea, foarta, increderea. VRAJA de deasupra mea disparuse.

   Am inotat pana pe celalat mal si dupa ce mi'am recapatat sufletul m'am uitat la cei care stateau ca si simpli spectatori.

Articolul este despre EXISTENTA FORTELOR care guverneaza aceasta lume si despre ce forte alegem fiecare dintre noi.

   Bunul Dumnezeu sa aseze in SALASURILE SALE CELE CERESTI sufletul acestui tanar! 

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu