vineri, 20 octombrie 2017

Ca la ''doi-doi''




          Spun asta deoarece saptamana trecuta am trait un sentiment de adanca mahnire. Daca in august am scris despre ''pomii salvati'' in statiunea Techirghiol, acum scriu despre ''pomii taiati'' pe soseaua europeana 581 Tutova-Barlad-Crasna-Husi-Albita.
   N'am putut sa ma abtin sa nu arunc cateva cuvinte jignitoare la adresa celor care administreaza aceasta portiune de sosea.
Daca pe aceeasi sosea dar pe segmentul Tutova-Tecuci administratorul de acolo are initiativa si planteaza plopi(ma refer la ceea ce am vazut asta primavara) ba mai mult, din lastarii care au crescut din vechile radacini de plopi ei aleg pe cel mai viguros si'l lasa sa creasca iar lastarii mai mici sunt taiati dupa cum vedeti in fotografia de mai jos
la noi oameni buni se taie chiar pomii pe care ei insisi i'au plantat. Exemplul este parcarea dinaintea satului Stramtura, cum vii de la Barlad la Crasna.
Acesta este un ''paulonia'' pe care l'am curatat in primavara si l'am insemnat cu vopsea tocmai pentru a se vedea ca cineva al ingrijeste. Ce le'a casunat saptamana trecuta de l'au taiat nu pot sa'mi dau seama. E parcare oameni buni; hai ca pe marginea drumului imi poti spune ca daca iese o masina in decor e bine sa nu fie un pom pe care sa'l loveasca cu toate ca potrivit acestei explicatii ar trebui sa daramam toate capetele de pod ca sa nu intre un prost in ele dar sa tai pomii din parcari(eu am dat ca exemplu parcarea de la Stramtura dar in toate parcarile au facut la fel), pomi pe care tot ei iau sadit este curata nebunie. Sau este afacere? Nu cumva acesta este un mod de a mai mulge vaca cu bani a statului?
   Plantam pomi dar in asa fel incat nici unul sa nu se prinda iar care se prind ai taiem si uite asa ne tot invartim...........si laptele curge an dupa an?
   Poate ma insel eu, poate stie cineva cine administreaza acest segment de sosea si ne lamuresc dansii cum sta treaba ca noi nu intelegem.
Un lucru e cert; nu se vrea sa se urneasca din loc aceasta tara ba din contra, daca se poate, hai pe de o parte sa cladim iar pe de alta parte sa daramam caci asa'i la noi, ca la ''doi-doi''.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu