duminică, 4 martie 2018

Un fapt iesit din comun





          Astazi, duminica 4 martie 2018, la sfarsitul sfintei liturghii dupa ce fac apolisul, am fost surprins de un aspect rar intalnit(cu ingaduinta voastra atasez aici un apolis de la sfanta liturghie din ziua de duminica 29 octombrie 2017, ziua sfintei mucenite Anastasia Romana).
Au mai ajuns la urechile mele(in activitatea mea preoteasca) astfel de intamplari insa eu personal nu am mai trait pana acum asa ceva; dupa cum veti vedea in imaginile de mai jos, lumanarea din fata icoanei lui Hristos s'a consumat inexplicabil pana aproape de terminare in comparatie cu lumanarea din fata icoanei Fecioarei Maria.

Adaug inca o fotografie cu imaginea de ansamblu pentru a se putea face o comparatie mai buna 
In videoclipul de la inceputul articolului se poate observa foarte bine cum lumanarile se consuma in mod constant amandoua.
Am vrut sa impartasesc cu voi aceasta intamplare si sa multumesc lui Hristos pentru tot ceea ce am primit in toti anii mei de viata.
''SLAVA TIE HRISTOASE DUMNEZEULE, SLAVA TIE'' ! 

Cu Pace si Iubire,
Sergiu-Silvan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu