sâmbătă, 21 aprilie 2018

O mini vacanta




          Saptamana trecuta am petrecut'o intr'o tara deosebit de frumoasa si vreau sa va arat cateva din fotografiile cu locurile ce le'am colindat.


Am zburat si cu alte companii aeriene si pot spune ca Ryanair mai trebuie sa lucreze la serviciile care le ofera.
Orasul in care am stat se numeste Santander; este situat in nordul Spaniei, regiunea Cantabria, chiar pe malul oceanului Atlantic.








 O frumoasa Manastire se afla pe inaltimile ce formeaza faleza oceanului.




 Tot acolo un mini parc acvatic in care poti vedea pe viu cativa pinguini, foci si lei de mare.






Un sat ce pastreaza intacta arhitectura medievala si unde reparatiile se fac doar cu acordul autoritatilor pentru a nu se pierde specificul vremurilor; fiecare casa are gravat in piatra un blazon ce o reprezenta.





O mina din care s'a extras pana in 1974 zinc si plumb si apoi a fost inchisa pentru ca nu mai era rentabila. Nu am avut voie sa fotografiem inauntru dar am vazut stalactite si stalagmite superbe; din cate imi aduc aminte mina are zece nivele si se intinde pe 20 si ceva de kilometri.



 

Cel mai impresionant loc vizitat a fost pestera Altamira din Santian del Mar. 




 In aceasta sau gasit ramasite umane si picturi rupestre vechi de 18.500 ani.




 Pestera este inchisa publicului iar pentru a ne face o imagine a ceea ce au descoperit primii exploratori s'a construit o replica in marime naturala. Am fotografiat cu telefonul dar fara blit pentru ca era interzis.






Multumim lui Hristos pentru ca ne'a ajutat sa ajungem in acele locuri minunate.

Cu recunostinta,
Sergiu-Silvan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu