miercuri, 12 ianuarie 2022

Nu urmati asa ceva

 



         Vreau sa precizez inca de la inceput ca eu nu reprezint un exemplu de urmat; scriu pentru a da marturie despre ceea ce traiesc si sa dau SLAVA LUI HRISTOS SI MULTUMIRE pentru ''toate binefacerile stiute si nestiute'' ce ni sau facut noua.

   De cand a inceput NEBUNIA sau PLANDEMIA sau cum mai vreti sa o numiti, avertizati de toata aceasta orchestrare de Sfintii Parinti din vechime dar si de Parinti Athoniti contemporani(Sfantul Paisie) si chiar de Parinti Sfintiti si Sfinti romani contemporani precum Parintele Justin Parvu sau Parintele Arsenie Boca, am luat aminte la sfaturile lor si mai ales la sfatul Mantuitorului nostru Iisus Hristos: ''Iar celor care vor crede le vor urma minunile acestea: in limbi noi vor grai, serpi vor lua in maini, chiar ceva datator de moarte de vor bea nu'i va vatama, pe bolnavi mainile'si vor pune si bine le va fi''.

   Urmand Manuitorului Hristos si Sfintilor Parinti m'am lasat in mainile purtatoare de grija ale Proniei Ceresti si mi'am continuat viata in chip firesc si normal; nu mi'am spalat clantele usilor cu spirt sau alt alcool, nu umblu cu sticla de spirt prin masina sa o sterg pe bord si pe volan ba din contra. Pentru ca ma slujeste cu bine de 5 ani si ceva de zile(si este batrana ca si mine) am momente cand o pup pe bord ca si multumire. Ei iata ca ma contrazic singur chiar de la inceputul articolului; am schimbat ceva in ultimii 2 ani in comportamentul meu; am uitat ca inainte de 2020 pupam masina si pe capota; de aceea am specificat inca de la inceput ca nu sunt un model de urmat.

   Sa ma intorc la naratiune si sa va spun ca de foarte multe ori am ramas cu mana intinsa in gestul firesc si normal de a o strange pe a celui ce l'am intalnit si m'a ingretosat cand el a inaintat cotul; am uitat cu totii ce afectiune si ce energii schimbam in acest gest de strangere a mainii; am devenit mai reci si nu trebuie sa sarim de fund in sus daca suntem comparati cu o MASINA sau mai bine folosesc termenul folosit de Sfantul Ioan Evanghelistul in Apocalipsa: FIARA! 

    Am devenit ''fiare'', tinichea zanganitoare care zgariem timpanul celui de langa noi ca este iresponsabil ca nu si'a tras carpa pana pe pleoape; pun si eu carpa pe gura(nasul l'am lasat liber sa pot da afara dioxidul de carbon nu sa'l introduc iarasi in plamani) cand intru in spatii inchise in special alea institutionale care nu mai au bunul simt sa primeasca banii umeziti de sudoarea de pe frunte; bani cu care sa plateasca amaratele de pensii de mizerie ale majoritatii pensionarilor romani.

   Nu mi'am pus nadejdea in carpa; ma spal pe maini(vorbesc de zilele cand sunt la munca) ca si inainte cu apa chioara iar de cele mai multe ori nici apa aia chioara nu o mai folosesc si apuc felia de pizza si o mananc asa cum am facut dintodeauna. Nu'L insult pe Hristos in propria CASA stand cu carpa pe gura; sarut Sfintele LUI icoane si ale PREA CURATEI SALE MAICI si ale tuturor Sfintilor Lui asa cum am facut'o dintodeauna; sarut tocurile usilor tuturor tritelor pe care le intalnesc(nu am cum sa intru sa sarut Sfintele Icoane) ca si cum as saruta insasi Sfintele Icoane. Specific din nou ca nu sunt un model de urmat; dau marturie pentru ceea ce traiesc si dau SLAVA LUI HRISTOS pentru toate ''binefacerile stiute si nestiute'' ce ni sau facut noua.

   Tot cu ajutorul lui HRISTOS am trecut si prin boala aceasta si am scris despre asta aici:


http://sergiu-s-energiainimii.blogspot.com/2021/04/


   Unii cred in carpa dar sunt si alti oameni care cred in Hristos! Haideti sa nu mai condamnam pe altii pentru ca ei aleg sa creada in altceva decat noi! Haideti sa nu'i mai aratam cu degetul ca fiind iresponsabili! Haideti sa sa nu'i mai consideram bigoti!

Oooo ! ! ! De am fi cat mai multi bogoti ! ! ! Lumea ar fi un loc mult mai frumos si mai sigur dar pentru ca am ales sa sa UCIDEM cu ratiunea DUHUL am ajuns unde am ajuns.

Referitor la cei ce ne caracterizeaza pe noi ca fiind bigoti sau fanatici incercati si analizati situatiile concrete pe care le'ati intalnit(poate ma insel si sunt unii care nu au intalnit astfel de situatii si de aceea inca o data spun ca nu sunt un exemplu de urmat); te supun unui tir de intrebari de fiecare data cand te intalnesc incat saracii de ei nici nu realizeaza ca ADEVARATII FANATICI sunt chiar ei. Nu poti sa te comporti asa decat daca esti FANATIC! Este ca in zicala ''hotii striga hotii''! Dar pentru ca ei traiesc in bula lor, in balonasul lor, nu mai pot vedea limpede situatia inversa in care se afla.

   Daca eu te respect si'ti respect propriile alegeri de ce tu ''nu ai ochi sa vezi'' si sa respecti ceea ce eu respect intai la tine? Ne spune Mantuitorul Iisus Hristos de ce: ''Pentru ca si'au astupat urechile lor si mintea lor si'au intunecat ca sa nu auda nici sa inteleaga''!

   In incheiere doresc sa se inteleaga ca nu am scris acestea pentru a da un exemplu de cum sa se comporte unul sau altul; fiecare are credinta lui asa cum spune si Sfantul Apostol Pavel: ''... unul gandeste sa manance de toate iar altul numai legume; cel ce mananca sa nu condamne pe cel ce nu mananca iar cel ce nu mananca sa nu judece pe cel ce mananca; Domnului sau sta sau cade! Dar va STA caci PUTERNIC este Domnul sa'l faca sa STEA!'' 

Amin!

Cu pacatosenie, 

Sergiu-Silvan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu