vineri, 22 martie 2024

Am ajuns de rasul BERZELOR !


       Oare mai avem un pic de ambitie in noi ?  Tot ne credem noi destepti si ''avansati'' dar daca cineva ti'ar spune ca mai avansata decat tine este o rata, o gasca , O BARZA, sigur ve'i sari la JUGULARA lui spunandu'ti ca l'ai OFENSAT! 

   Nu este nici o ofensa sau jignire ci este inchistarea noastra in niste concepte STUPIDE iar cand cineva iti spune sa incerci sa DESCHIZI ochii, sari ca ars!

   Probabil nu a existat o era in care ORBIREA oamenilor sa fie atat de generalizata; cu toata asa zisa noastra desteptaciune, cu toate diplomele noastre, suntem PRIZONERII(chiar daca zbieri cand citesti asta, chiar asa este) unor idei, concepte, stupide si lipsite de bun simt.

   Spun acestea deoarece am trecut prin NEGARE; cand un lucru, un ADEVAR, depaseste puterea noastra de ACCEPTARE, mintea intra in NEGARE! Asa functioneaza creierul! Este ca si cum ati spune ca e PREA MULT pentru el; se blocheaza.

   Ieri am auzit stirea cu o barza ce de 5 ani vine exact pe 20 martie intr'un sat pe nume Carpinis din judetul Timis si mi'am spus ca este bine sa scriu cateva randuri.

   Daca luam de buna teoria(e doar o teorie oameni buni) NASA ca noi vietuim pe o SFERA ce se invarte si mai este si tarata de soare cu 800 000 km pe ora, atunci bietele noastre berze nu ar mai ajunge niciodata la destinatie; cu toate acestea Ella si Cris asa cum le'au denumit localnicii pe VEDETELE noastre ajung de fiecare data pe 20 martie in satul in care si'au facut cuibul.

   Iata stirea:

https://www.opiniatimisoarei.ro/s-a-intors-prima-barza-in-cuibul-vedeta-din-carpinis-judetul-timis-sosirea-urmarita-live-video/20/03/2024

   Aici o puteti vedea:

https://www.wildliferomania.com/live/barza-alba-carpinis/

   Am ajuns de RASUL berzelor  oameni buni! Mai avem vri'un pic de ambitie in noi incat sa GANDIM cu propriul creier si sa nu mai inghitim GOGOSI ?

 http://sergiu-s-energiainimii.blogspot.com/2024/02/gogosile-dauneaza-grav-sanatatii-mintale.html

   ''Doamne ajuta'ne sa Te cunoastem mai bine

   Sa stim ca ne esti TATA

   Si'asa sa'Ti MULTUMIM'' 

   In vecii vecilor ! Amin !

    

2 comentarii:

  1. Speranța nu e pierdută; sunt în Romaniasi azi am fost impresionat de numarul mare al credinciosilor din biserica!

    RăspundețiȘtergere