sâmbătă, 12 august 2017

O mica victorie




          Intre 27 iulie si 4 august a.c. am fost in concediu la Techirghiol si pentru cei care au citit postarile mele stiu ca anul trecut am fost tot acolo si am imbinat placutul cu utilul.
   Dintre toti copaceii pe care i'am ingrijit timp de o saptamana, patru stau in picioare vigurosi si eu sper ca sunt sanse mari sa devina veritabili arbori.
   In articolul de anul trecut intitulat ''Cum ar fi ... '' (postat pe 7 august''16) am atasat cateva fotografii cu o parte din pomii la care le'am pus apa si ingrasamant. 
   Din cei trei puieti de salcam din fotografia de mai jos facuta anul trecut, cel din dreapta care are ca tutore o sipca dintr'o scandura si cel din mijloc au supravietuit si arata asa:

. Dupa ce i'am curatat si le'am indreptat tutorii, arata asa:

. Mai am un nuc si un artar dar am si pomi salvati pe drumul de la Husi la Tecuci. Acestia doi sunt undeva pe dreapta inainte de satul Sarbi cum mergi de la Husi la Barlad:


. Bineinteles ca nu sunt singurii. Haideti ca se poate oameni buni; cu un gest mic putem realiza lucruri marete. 

Cu respect si afectiune,
Sergiu-Silvan.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu