joi, 18 aprilie 2019

''UN AN''




         Mai sunt cateva zile(mai exact in luna mai) si se implineste ''UN AN'' de cand am avut bunul simt(spre deosebire de majoritatea oamenilor) sa vad ce argumente aduc cei care sustin ca ''Pamantul este PLAT''. Stiu ca ma repet dar este necesar sa mai specific inca odata cum a inceput totul: era toamna anului 2017 cand vad pe yutube: Pamantul plat; astia au inebunit, ami zic eu; Jeff Bezos, Elon Mask, Richard Branson, mari oameni de afaceri si investitori se pregatesc si sunt in copetitie cu NASA cine o sa trimita primul echipaj uman pe Marte si acestia vorbesc de Pamantul Plat; s'au intors cu 500 de ani in urma in Evul Mediu; stiu ca am vorbit si cu sotia despre asta si am vrut chiar sa scriu un articol aici pe blog dar am considerat ca nu se merita efortul si energia pentru a aborda acest subiect. Asa au trecut sase luni de zile timp in care tot mai vedeam cate un titlu si radeam; in mai anul trecut insa un titlu mi'a atras atentia: 200 de dovezi ca Pamantul NU ESTE O SFERA care se invarte; puteti deschide linkul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=ez1Ym_y432o
   In acel moment am zis ca este de bun simt sa vad ce agumente aduc acestia care sustin ca Pamantul NU ESTE O SFERA care se invarte; am deschis documentarul(nu trebuie sa va sperie ca dureaza o ora) pentru ca no sa'l mai puteti inchide; acesta este efectul ADEVARULUI; te izbeste in fata ca un autotren; ....''credeti in ADEVAR si ADEVARUL va va face LIBERI'' ne invata Mantuitorul Iisus Hristos. 
   Ne place sa afirmam ca suntem crestini dar ai adaptam spusele lui Hristos astfel incat sa se potriveasca cu ''noile descoperiri'' stiintifice; Hristos nu a pomenit nicaeri de o bila care se invarte bezmetica prin ''spatiu'' si acela mai este si ''infinit'' cu viteze ce ar dezintegra si diamantele: 100 000 de km pe ora in jurul Soarelui iar acest Soare o taraste dupa el in jurul galaxiei cu viteza de 800 000 de km pe ora ca sa nu mai vorbim de viteza de deplasare a galaxiei.
   Am crezut prea mult timp in desene animate oameni buni; deschideti linkul urmator ca sa vedeti dinamica sistemului solar: https://www.youtube.com/watch?v=y7Qt1uL1SHY
Nu pierdeti prea mult timp; sunt suficiente primele 56 de secunde; NASA ne spune ca ne deplasam cu asemenea viteze ametitoare si uluitoare iar eu de mic privesc cerul instelat de deasupra mea si ma minunez??? Special am folosit aceste cuvinte; unii cred ca s'au prins de unde le'am inprumutat: Immanuel Kant care a spus: ''Doua lucruri ma intriga; cerul instelat de deasupra mea si legea morala din om'' iar Voltaire spune:
             ''Universul ma uimeste 
              Si nu pot gandi macar
              Ca poate exista ceasul 
               Fara un Ceasornicar''. 
Amandoi L'au negat pe Creator si totusi nu au putut sa nu'i recunoasca MARETIA. Sa ne intoarcem la vitezele ametitoare si uluitoare ale celor de la NASA si sa ne spuna cum este posibil ca in mii de ani noi sa vedem aceleasi constelatii pe cer?
   E nevoie de o minte deschisa ca cea de copil(dupa cum ne spune si Mantuitorul Iisus Hristos) ca sa poti sa te intorci de la toate aceste minciuni la ADEVAR: ''De nu va veti intoarce si nu veti deveni precum pruncii, nu veti mosteni inparatia cerurilor''. 
   Crestinii care sustin ca ne invartim ca bezmeticii prin spatiul infinit al ofenseaza pe Hristos; de ce sa mai spui ca Dumnezeu a facut totul din nimic? Nu mai este la moda! Folosesti acelasi principiu dar fara Dumnezeu pe modelul: aceeasi Marie cu alta palarie: a nu stiu cata parte dintr'un atom a explodat si a dat nastere la un spatiu ''infinit'' si la infinite galaxii cu infiniti sori si infinite planete si luni. EVRIKA!!! Ce frumoasa este stiinta!!!
   Oare de ce se straduiesc elitele sa discrediteze niste bezmetici??? Nu e mult mai simplu sa'i lasi in plata lor? De ce sa consumi atata efort si energie? Nu se merita!? Exact cum am gandit eu in toamna lui 2017.
   Presedintele Obama foloseste un truc lingvistic pentru a nu fi prins cu mata in sac; el spune ca pamantul este ''rotund''. Daca era convins de gogosile celor de la NASA ne spunea ca pamantul este SFERIC sau Geoid; el se pune la adapost spunand ca Pamantul este ROTUND; adica este exact ca o ''MONEDA'' domnule Obama; multumim pentru aceasta confirmare desi nu era nevoie; ''....cine are urechi de auzit sa auda si cine are ochi de vazut sa vada''. Un link scurt cu domnul Obama: https://www.youtube.com/watch?v=JjQ3SYQK9V8
Sa nu mai vorbim de canale de yutube ale unor deschizatori de drumuri ca Eric Dubay sau  Brian Mullen care au fost sterse sau de intrebari de bun simt puse asa zisilor oameni de stiinta pe blogurile sau paginile media ale lor si care intrebari nu numai ca nu li s'a dat nici un raspuns ci pur si simplu au fost sterse.
    '' ...Credeti in ADEVAR si ADEVARUL va va face liberi''.
    '' ...Nimic nu este ascuns care sa nu iasa la lumina''.
Curaj oameni buni; ADEVARUL va iesi la LUMINA!

Cu recunostinta,
Sergiu-Silvan.

                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu