luni, 20 aprilie 2020

Fiti atenti la FRATII LUI HRISTOS-cersetorii




         De cand a inceput marea isterie mi'am spus ca o sa scriu un articol in care o sa ma refer la marginalizatii lumii acesteia, la cei care asteapta sa le dai un leu ca sa'si poata duce taiul lor de pe o zi pe alta; la oamenii strazii si la lucratorii in salubritate.
   Am zis de pe atunci in sinea mea ca acesti ''nebuni'' asa cum ai considera asa zisii domni imbracati bine si care acum au facut pe ei de frica si nu folosesc figuri de stil cand spun ca au facut pe ei ci vorbesc la modul propriu; cunosc astfel de ........... nu stiu daca este corect sa le spui oameni; chiar sunt confuz; nu vreau sa jicnesc dar ''a fi OM e lucru mare''; Valeriu Popa vorbind despre sine insusi a zis ca nu a ajuns sa fie OM ci este in devenire; sa ne intoarcem unde ramasesem; cunosc astfel de ''elemente'' care au facut pe ei de FRICA; nu i'a izolat nimeni dar sau autoizolat de FRICA; nu au nici un simptom dar spala clantele si usile si .............. chiar mi se face greata in acest moment cand scriu. 
   Acesti asa zisi ''domni'' ce eticheteaza pe unul ca Tiberiu, Antoneta(husenii cunosc acesti ''oameni'' ai strazii dar am vrut sa inteleaga si cei care nu sunt din Husi si am scris ''oameni'' ai strazii pentru ca ei sunt ''oameni'' chiar daca ai strazii in comparatie cu ''elementele'' ce se cred domni), ca fiind NEBUNI nu pot realiza cat de ............. eu le spun NEFERICITI sunt si nu cum numesc ei pe semenii lor sarmani; sarmani pe care Hristos i'a numit FRATI AI LUI; acesti FRATI AI LUI HRISTOS ne dau o mare lectie in aceste zile oameni buni; nu au nici o treaba cu INFECTIA; nu au nici o teama de corona; sunt cei mai liberi si mai degajati oameni.
   Ma intorc la asa zisii domni care au citit ''biblioteci intregi''(asa cum trambiteaza) si acum am facut o cruce mare pe chipul meu ca nu am citit biblioteci intregi ca altfel as fi avut limbajul lor, limbaj pe care nu l'am auzit la cei pe care ei ai numesc NEBUNI; mi se intoarce in clipa aceasta stomacul pe dos, maruntaiele mi se rasucesc iar rarunchii mi se zdruncina in mine; asemenea LATRINE sunt mai puturoase decat orice WC in care am intrat vreodata in viata mea; curg rauri de organe genitale din gura lor dar ei sunt ''domni'', oameni cultivati si cititi nu ca acesti NEBUNI de pe strada; ce este mai GRAV este ca exista o competitie in ziua de astazi CINE PROLIFEREAZA PE GURA CELE MAI ABJECTE INJURATURI si in aceasta competitie femeile si fetele se intrec cu barbatii; asta este la moda acum; mai mult de atat au aparut DSTEPTI care ne spun ca oamenii cultivati injura mult: https://science.hotnews.ro/stiri-creierul-22415090-studiul-care-arata-oamenii-care-njura-sunt-mai-inteligenti-dect-crezi.htm

   Sa fiu iertat; ai prefer pe FRATII LUI HRISTOS decat pe domnii cititi si cultivati; mergeti cu tatal vostru caci el dintru inceput a fost mincinos si tatal minciunii.
   Am deviat cam mult de la subiect si'mi cer scuze dar hai sa mai luam si atitudine oameni buni si sa avem curajul sa mai facem cate o observatie cand auzim un astfel de limbaj; o observatie facuta cu sinceritate si fara rautate, cu un pic de zambet pe buze da rezultate. 
   Da! FRATII LUI HRISTOS nu au nici o teama de infectie si de corona; ei cred in VIATA, cred ca asa cum au reusit sa castige astazi un banut vor reusi si maine la fel; cred in ceva; nu stiu cat de mult cred in Hristos dar cred in VIATA; pur si simplu CRED.
   In ce cred asa zisii ''domni''? In NIMIC! http://sergiu-s-energiainimii.blogspot.com/ Nimicul care a explodat si a dat nastere la HAOSUL din sufletele lor ....... NIMICUL in care asi pun increderea ''domnii'' cititi si cultivati i'a lasat prada disperarii si pustietatii in care sau increzut.
   Nu o sa vedeti prea curand morti de corona din randul FRATILOR LUI HRISTOS, a lucratorilor din salubritate si din randul NEBUNILOR. Nu'mi doresc sa vad nicidecum morti de nici un fel. Doresc ca toti sa creada in CREATORUL lor; doresc ca toti sa se MANTUIASCA si la ''cunostinta ADEVARULUI sa VINA''. 

Amin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu