vineri, 12 noiembrie 2021

Lupul in piele de OAIE

 

     Ieri am dat peste un articol in care autorul scria despre indemnul facut de Episcopul Casian de la Galati ca oamenii sa se vaccineze si sa ''lase interpretarile despre ce contin vaccinurile''.

   Am fost socat de cele citite, nu ca acel Episcop nu ar fi capabil de astfel de recomandari ci de termenii si virulenta indemnului; pur si simplu cuvintele folosite pentru indemnul lui TE SOCHEAZA ! ! !

  Pentru ca in acel articol nu exista nici un link pe care sa'l accesez ca sa probez daca afirmatiile sunt adevarate, am dat o cautare si mi s'a deschis un cearceaf intreg de linkuri. Practic toata presa ''oficina'' a preluat afirmatiile facute de acest Episcop(pastram titulatura caci unii ca si acesta doar asta cauta: TITULATURI cat mai POMPOASE); unele publicatii chiar al ''periau'' bine de tot ca este unul din ''putinii''(oare ? ) Episcopi care sprijina vaxx'ul.

   Pun aici linkul catre videoclipul in care apare LUPUL in piele de OAIE:

https://www.rfi.ro/social-129431-arhiepiscopul-casian-lasati-fratilor-interpretarile-nu-am-auzit-medic-sa-se-vaccineze

   Este un video de o ora; cine doreste sa se convinga trebuie sa se inarmeze cu foarte multa rabdare si NERVI de OTEL. 

   Ca sa va scutesc de DURERI de CAP va copiez afirmatia SOCANTA:

Lăsaţi, fraţilor, interpretările, compoziţiile chimice ale vaccinului, că tot e la modă văd, şi ocupaţi-vă de compoziţia duhovnicească a omului. Lăsaţi medicii să ne spună, că ei au studiat 6, 10, 20, 50 de ani trupul omenesc. Ştiu mai bine medicii ce este vaccinul. Și de vreme ce ei se vaccinează, nu am auzit medic să se vaccineze cu moarte. Nu am auzit medic care să scoată moarte. Medicul e făcut să scoată viaţă, preotul e făcut viaţă veşnică din noi. Acesta este Iisus Hristos, care nu ne lasă să murim în această pandemie. Şi le-a dat înţelepciune medicilor şi oamenilor să ieşim cât mai repede din izolare”, a transmis arhiepiscopul Dunării de Jos.(greselile apartin celor de la sursa):

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/arhiepiscopul-casian-lasati-fratilor-interpretarile-stiu-mai-bine-medicii-ce-e-vaccinul-n-am-auzit-medic-sa-se-vaccineze-cu-moarte-1433098

   Cum este cu putinta sa ''lasam interpretarile''? Adica umanitatea ar trebui sa uite pe unul ca Mengele ca doar era medic si stia el mai bine ce trebuie facut si a facut mult bine bietilor evrei si copiilor lor ca doar era medic si stia el mai bine ce este corpul omenesc( nu TEMPLU al lui DUMNEZEU cum ne spune Sfantul Pavel) ci o carcasa pe care sa se faca EXPERIMENTE.

   Oare Episcopul asta a citit pe Sfantul Pavel? Sau el a ales PRIETENIA lumii acesteia? Daca l'ar fi citit pe Sfantul Pavel ar fi stiut ca ''prietenia lumii acesteia  este vrasmasie lui Dumnezeu''.

   Cum poti sa recomanzi sa nu te mai intereseze compozitia vaxx'ului cand numai simplu fapt ca chiar producatorii recunosc ca pentru producerea lui sa folosit ''TESUT UMAN FETAL'' este de ajuns pentru un crestin(nu mai vorbim pentru un urmas al Apostolilor) sa respinga asemenea tratament. Este inacceptabil ca pentru sanatatea mea sa fie UCISI INGERII LUI DUMNEZEU.

   Pe cine slujeste un astfel de Episcop? Nu cumva a ajuns sa i'a drept SALVATOR si MNTUITOR exact pe cel ce lupta impotriva lui HRISTOS? Adica pe 

                             A N T I H R I S T ? ? ? 

Nu cumva se implineste cuvantul Sfintei Scripturi care spune: 

''Si Dumnezeu i'a lasat sa ia aminte unei lucrari de amagire pentru pacatele lor''. Nu cumva pacatul ne'a orbit si nu mai putem vedea LIMPEDE? Este atat de LIMPEDE ca traim vremuri APOCALIPTICE ''ca si cum ai citi in ziar'' spunea Sfantul Paisie Aghioritul acum aproape 30 de ani si tot asa spunea si Sfantul Parinte Arsenie Boca. 

   Da! Pentru omul cu mintea limpede ''TOATE SUNT LIMPEZI'' dar cum spunea Parintele Teofil Paraian de la Manastirea Sambata de Sus: ... ''in mintea STRAMBA si lucrul DREPT se stramba''.

   Nu pot sa inchei pana nu mentionez stirea citita aseara pe burtiera unui canal de stiri:

Germania se confrunta cu un VAL fara precedent de infectari: 50 126(cincizeci de mii o suta si ceva-nu sunt sigur de ultimile doua zecimale daca mai au vreo importanta-)  in decurs de 24 de ore. Dar pentru cifra exacta ar trebui sa'l intrebam pe detinatorul blogului:

https://vrabiute.blog/ 

deoarece el locuieste in Germania si ne poate preciza cifra exacta.

   Sa luam aminte la indemnul Sfantului Arhanghel Mihail ca tot l'am serbat saptamana aceasta:

 ''Sa stam bine, sa stam cu frica si sa luam aminte!''

Cu pacatosenia'mi cunoscuta,

Sergiu-Silvan!



2 comentarii:

  1. Părerea mea este cam asa. Și ei sânt oameni și ca oameni sânt supuși greșelilor, și cu cât îs mai sus puși, cu atât căderile și smintelile îs mai mari. Însă. Noi trebuie sa avem mult, mult discernământ, mai ales acum pentru vremurile acestea.
    Nu trebuiesc judecați unii ca aceștia. Nu trebuie făcută vâlvă. Sânt atâția care fac valva de sărmana BOR. Sant atatia dusmani care lovesc in Biserică! Să nu lovim și noi criticând-ui pe acestia și punând gaz pe foc. Și noi greșim. Trebuie sa fim înțelegători cu ei. Ca și cu orice păcătos. Sa ne rugam pentru ei. Doamne, fratele meu a căzut acum iar eu pot cădea mult mai rău. Așa trebuie gândit. Am spus că vremurile acestea cer mult, mult discernământ. Însă oamenii trebuiesc îndrumați. Și nu oricine poate fi îndrumat. Și nu oricine vrea să fie îndrumat. Nu poti forța sa te înțeleagă. Nici Domnul nu forțează. Daca nu te înțelege îl lasi în legea lui însă te rogi pentru el. Însă noi nu trebuie sa ascultam de deviațiile unora ca acestia chiar daca îs ierarhi. Ascultarea merge pana la păcat. Că noi stim că ei greșesc și încă teribil greșesc. Nu trebuiesc combătuți. Si ne iartă noua gresalele noastre precum si noi iertam greșiților nostrii. Chiar și aberațiile trebuie sa le iertăm. Însă noi trebuie să avem înțelepciunea șerpilor și să îi evi tăm. Să fim înțelepți ca șerpii, dar blânzi. Ca porumbeii. Pace multă au cei ce iubesc legea Ta și nu se smintesc. Amin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este mult mai crestinesc raspunsul tau frate Arsenie!
    Ce usor m'am last prada duhurilor rautatii care judeca si am inceput si eu sa judec ca si cum eu nu am greseli de care sa fiu iertat!
    Iarta'ma Hristoase si multumesc frate Arsenie pentru ca mai ajutat sa vad gresala mea!

    RăspundețiȘtergere